Entrada destacada

Portes autèntiques de Gaudí a la venda per Wallapop

Especulació a Barcelona

CONEIX RÀPIDAMENT TOTS ELS DETALLS DEL PROJECTE DE NÚÑEZ Y NAVARRO EN AQUESTA GALERIA FLICKR

divendres, 31 de maig del 2013

Enderroquen les dues últimes torres modernistes que queden al carrer Bertran


Lluís Permanyer ho denunciava ahir a la seva secció de "La Vanguardia", les dues úniques torres que queden al carrer Bertran 76 i 78 seran enderrocades en poques setmanes per a fer-hi una promoció de pisos de luxe.



El carrer Bertran havia estat en una altra època un carrer de torres amb jardí com aquestes, l'aspecte que ofereix avui, però, és molt diferent, atès que pràcticament tot són edificis dels anys 50-70 a quin més anodí i mediocre:


Aquestes dues últimes torres modernistes que queden, no estan protegides:



















Si realment l'habitatge fos un dret, com diu la Constitució, i no un luxe, a la immobiliària propietària no li sortiria a compte enderrocar aquestes dues torres per fer-ne pisos.

Però així van les coses al nostre país, i els que manen ara i els que manaven abans, ho troben d'allò més normal.

Ah, aquí us deixem una foto de l'aspecte que oferiran els pisos de preus prohibitius que s'hi construiran:



10 comentaris:

  1. Me pongo de mala ostia.
    Es demasié la escabechina que estamos haciendo en nuestra Barcelona.
    Tenemos lo que nos merecemos , y nos merecemos este Ay.untamiento ( el de antes era igual de salvaje), que prevalece los intereses particulares a un proyecto de futuro.
    Pobre Barcelona.

    ResponElimina
  2. Simplemente terrible. ¿ Hay quién de más ?

    ResponElimina
  3. Sí, es para ponerse de muy mala leche. Esta ciudad padece una nueva época de especulación brutal, como en época de Porcioles o peor. Seremos un parque temático para guiris y especuladores, vendidos al mejor postor.
    Un abrazo y gracias por tus comentarios.

    ResponElimina
  4. Ah! qué es para hacer viviendas de lujo...hombre entonces adelante!! todo por la pasta!! Así funciona este país. Una ley antitabaco que está teniendo beneficios para la salud y menos gasto para la Seguridad Social...pero si viene un Eurovegas nos saltamos todo por los aires y se cambia lo que se tenga que cambiar. Qué es para crear puestos de trabajo, eso sí que luego esos trabajadores pillaran una enfermedad derivada de trabajar en un lugar repleto de humo venenoso para su salud y el coste lo pagaremos todos cuando enfermen mientras unos pocos se llenan los bolsillos... Es que todo funciona igual aquí, no es raro que desde Europa nos miren como nos miran con las barbaridades que se permiten hacer los que están en el poder.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Así va todo aquí, el periodista Lluís Permanyer dice que en Londres los barrios de torres con jardín están protegidos urbanísticamente, pero por lo visto en Barcelona el ay untamiento no sabe lo qué es eso.
      Un abrazo

      Elimina
  5. SALVEM LA ROTONDA : has de entrar en :
    http://vptmod.blogspot.com.es/2013/06/barcelona-avinguda-tibidabo-part-baixa.html
    Se trata de la página de una persona ( Sr Valentí) que es un experto en el Modernismo. Tiempo ha, eeditó el Inventario General del Modernismo y precisamente habla de la Rotonda en su última entrada.
    Ya pongo que estás hecha un basilisco ( eufemisticamente, se entiende) , pero es que la razón te acompaña. Por lo que no estaría demás, dieras tu opinión en la página.
    Estamos gobernados por los últimos de la clase, y así nos va.
    Una forta abraçada ¡¡¡
    Salut

    ResponElimina
  6. Gràcies Miquel, una forta abraçada per tu també.
    Salut

    ResponElimina
  7. Pues a mi hem sembla molt be. Visc a l'edifici del costat i si us haguéssiu pogut apropar canviarien d'opinions, una te problemes de cimentació, i l'altre està en un estat de abandonament molt avançat. I per acabar la meva critica, no son les últimes, mes a dalt, hi ha tres que si són habitades i conservades

    ResponElimina
    Respostes
    1. No comparteixo però respecto les teves opinions, anònim, no obstant, les tres que dius que hi ha més a dalt són cases amb mitjeres, no són torres aïllades a 4 vents com aquestes.

      Elimina
    2. Ei Anònim, pots estar content que les tres que dius que encara quedaven ja se les han carregades: http://salvemlarotonda.blogspot.com.es/2015/06/veins-del-putxet-denuncien-lenderroc-de.html

      Elimina